zondag 6 maart 2022

Whirl Wind Quilt ITH


 Dit quiltje had ik een tijdje klaar liggen. En van de week, heb ik de blokken die ik overhield, een kussen gemaakt. En door de verbouwingen thuis, kwam het er niet van om dingen te posten op mijn blog.
Vandaar dat ik het vandaag allemaal bijwerk.

Het quiltpatroon is van HoopSisters, maar ik heb het oorspronkelijke doorquilt patroon er met de borduursoftware eruit gehaald en daarvoor in de plaats een quiltpatroon van Anita Goodesign erin gezet, wat ik passender bij de stoffen vond.

De stoffen zijn van Tula Pink uit de serie Daydreamer. De maat is 1.50 x 1.50 meter geworden.

De vrolijke kleuren van Tula Pink.

Flamingo's, vlinders en papegaaien en zelfs panters ontbreken niet.

Echte ogen op de vleugels van de vlinders.


Ook in het doorquilt patroon zitten vlinders.

Leuk detail, garnaaltjes in de stof verwerkt. Voedsel natuurlijk voor de flamingo's. 

En ook hier een flanged binding voor gemaakt.

Voor de achterkant heb ik de originele backingstof uit de serie gebruikt.

Plaatje is compleet met het mooie kussen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik zou het leuk vinden als je een reactie schrijft.