woensdag 6 september 2017

Hexagon ITH

Deze lieve stofjes van "Bunny Hill" lagen al een hele tijd in de kast te wachten op een leuk patroon.
Soms heb ik een patroon wat ik graag zou willen maken maar het kan dan even duren eer ik stoffen tegen kom waarvan ik denk dat het bij het patroon past. Vaker heb ik al de stoffen en dan moet er nog een patroon bij gevonden worden. En dat was met deze stofjes ook zo.
Vanmorgen een proefje gemaakt om te zien of het leuk was om er een hexagon patroon van te maken.
En natuurlijk had ik al snel de smaak te pakken. De blokken zijn snel gemaakt en weer eens leuk om na de bewerkelijke sneeuwmannen wandquiltje een simpel patroontje te maken.
Ik blijf een Log Cabin patroon altijd leuk vinden en simpel te maken, maar voor deze stofjes had ik wat anders in mijn hoofd. Het is een hexagon patroon met een beetje Log Cabin erin verwerkt maar toch weer even anders.



En een meisjes uitvoering bestaat natuurlijk ook.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik zou het leuk vinden als je een reactie schrijft.