zondag 6 maart 2022

Tas "Take A Stand"

 Het jaar begonnen met de grootste versie van dit patroon. De kleinere tas maakte ik verleden jaar van stoffen met naai accesoires.

Deze tas is gewoon een lekkere grote schoudertas. Het patroon is van byAnnie, Take A Stand en de stoffen zijn van Tula Pink uit de serie Linework.
Dat ik deze tas gemakkelijker te maken vond dan de kleine versie kan zijn, dat ik deze al eens had gemaakt. Of het kan zijn omdat hij behoorlijk groter is en daarom gemakkelijker in elkaar te naaien is, dat werkt wel gemakkelijker.

De voorkant van de tas. Voor  de draagriem heb ik een schouderwrap gemaakt. Dat maakt het dragen van de tas over de schouder aangenamer dan alleen de schouderband.

Achterkant van de tas. Een leuk detail zijn de regenboogritsen.

Aan de zijkant is de rits netjes opgeborgen door middel van deze lussen.
Deze kunnen ook weggelaten worden, maar ik vind dit wel net zo netjes staan.

En van restjes stof etuis gemaakt.

Aan de binnenkant aan beide zijden vakken gemaakt van Mesh en gekleurd elastiek.
De Mesh is ook rekbaar zodat je de vakken gemakkelijk kan vullen.

 En zo vinden de etuis een plaatsje in de tas. Een leuk en passend geheel zo.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik zou het leuk vinden als je een reactie schrijft.