zondag 6 maart 2022

Bubble of puff quilt.

 Dit is de tweede keer dat ik een bubble of puff quilt heb gemaakt. De eerste was wit met lichtblauw waar manlief in het weekend soms heerlijk er gebruik van maakte, om op de bank een tukkie te doen.
Na het opnieuw schilderen van de woonkamer en het aanbrengen van nieuwe kleuren woonkamer accessoires, paste de lichtblauwe hier niet meer bij. En de vorige quilt die ik maakte vond hij maar niets. 
Niet omdat hij deze niet mooi vond, maar hij wilde weer een lekkere bubbel quilt hebben.
En ik had nog stof over van de Summer Dreams quilt, en wat doe je dan? Je maakt voor je lief een nieuwe bubbel quilt.
Deze is 1.40 x 2.00 meter groot geworden. Voor de achterkant heb ik dezelfde Minky fleece gebruikt als bij de Summer Dreams quilt, die hieronder deze post staat, gebruikt.
Lekker warm en zacht.



En ook voor deze quilt een flanged binding gemaakt.

De liefde gaat niet alleen door de maag, maar valt ook voor een bubbeltjes quilt.
Manlief is er helemaal happy mee.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik zou het leuk vinden als je een reactie schrijft.