vrijdag 3 januari 2020

Blauw baby quiltje ITH

Een tijdje terug maakte ik een paar leuke baby kussens in het blauw en ik vond het wel leuk om hierbij ook een passend quiltje te maken. Verleden jaar werd er een jongetje in de kennissenkring geboren en daar ging een blauw babyquiltje naar toe en toen waren de kraamcadeautjes op. 
Nu ligt er weer een leuk setje klaar als er weer een jongetje wordt geboren.
Het quiltje is 1.20 x 1.20 meter geworden en ik heb hiervoor dezelfde patronen gebruikt als voor de kussentjes.

 Een lief setje zo met de kussentjes.

 Ook hiervoor de Scuba stof gebruikt voor een mooi effect in het quiltpatroon.

 De stofjes voor de uiltjes en de hartjes zijn uit de Bunny Hill collectie.
Het uiltje heb ik na het samen naaien van de middelste blokken toegevoegd.

 Dezelfde hartjes gebruikt als voor de kussentjes.



 Het patroon van het blok hieronder zo bewerkt dat het precies een mooi vierkant hoekblokje werd.

En voor de achterkant wit noppen fleece gebruikt.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik zou het leuk vinden als je een reactie schrijft.