maandag 16 december 2019

Een etui voor een klein meisje.

Vandaag is ons buurmeisje jarig en verleden week vertelde zij mij trots dat ze wel vier jaar zou worden en dat ze dan naar school zou mogen. Ze vond het allemaal wel heel spannend.
Soms komt ze zomaar even langs, om gedag te zeggen, om de poezen te aaien want die vindt ze wel heel erg leuk, en soms om mij even een knuffel te geven omdat ze mij zo lief vindt zegt ze dan.
En ja, voor zo'n schat van een meiske maak je dan wat voor haar verjaardag.
Ik heb een etui gemaakt voor potloden, stiften en voor van alles wat een kind zo mee wilt nemen naar school. Wel natuurlijk in haar lievelings kleuren gemaakt, hard rose, en met een op dit moment een favoriet figuurtje een L.O.L Doll poppetje. Ik had hier nog niet eerder van gehoord maar meisjes schijnen er nogal gek op te zijn en je hebt van deze poppetjes natuurlijk een flink aantal verschillende figuurtjes.
Het Unicorn poppetje is wel het favoriete figuurtje van mijn buurmeisje.
Natuurlijk dat gemaakt en glittergaren gebruikt, want daar houden kleine meisjes ook van.
Het etui is 23 x 17 cm.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik zou het leuk vinden als je een reactie schrijft.