maandag 2 december 2019

Kattenkopje ITH

Gistermiddag belden mijn leuke buurmeisjes aan. Jacky, de oudste, deed het woord voor haar jongere zusje. Riva Jane is een stil, bedeesd en verlegen meisje van drie jaar. 
Jacky vroeg of ik op de wansie kattenoortjes wilde maken en o ja, oogjes mochten er ook wel bij.
Nu had ik echt geen idee wat een wansie was, maar dat schijnt dus een lekkere en loszittende jumpsuits voor volwassenen en kinderen te zijn. Ze worden ook wel Onesies genoemd en het is een kledingstuk die uit één deel bestaat, vandaar de naam onesie. Ze worden meestal gebruikt als lekkere loungewear of nachtkleding om in te chillen. 
Meestal hebben de capuchons een dierenkopje of oortjes.
En wat ik in mijn handen kreeg gedrukt was wel lekker zacht, roze met witte hartjes. 
Maar oortjes had deze wansie niet. 
En de kleine Riva Jane komt net als haar zusje wel eens langs om de poezen te knuffelen want ze is maar wat gek met onze poezen. Dus maar een lief kattenkopje gemaakt.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik zou het leuk vinden als je een reactie schrijft.