maandag 19 december 2022

Laptop tas.

 Deze laptop tas is snel te maken. Een uurtje stof knippen en binnen een dag zit hij in elkaar.
Leuk om even snel een cadeautje te maken. 
Dit is de kleine uitvoering van het patroon, Laptop Computer Carriers II. 
Het andere patroon is voor een grotere laptop tas waarbij je veel meer mee wilt nemen.
Ik maakte de kleine tas voor mijn laptop die altijd op mijn bureau staat.
De stoffen voor deze tas zijn dezelfde als de hoezen voor de iPad, e-reader en tas die ik eerder maakte.

Deze tas is 30,5 cm. hoog x 35,5 cm. breed en 5 cm. diep.

Alleen de voorkant van de tas heeft een ritsvak.

In deze hengsels is Soft and Stable verwerkt in plaats van tassenband.

Een groot voorvak.

Aan de binnenkant is een groot vak gemaakt van Mesh stof .

Groot genoeg voor een flinke laptop. Heb je een hele brede laptop dan kan de maat simpel aangepast worden.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik zou het leuk vinden als je een reactie schrijft.