donderdag 8 december 2022

En nog eens pioenrozen.

 Maar dan in een heel andere kleur. Ik weet niet waaraan ik de voorkeur geef. Ik vind ze beide mooi, maar de blauw/groene is wat uitbundiger. En ik ben nu eenmaal gek op paars.
Nu kan ik in ieder geval kiezen welke tas ik het mooist vind.
 
Ik maakte de tassen gelijktijdig. Dat is net zo gemakkelijk. En zit je even net wat langer achter de machine, wat ik net zo prettig vind.


Ook bij deze tas lopen de pioenen mooi door.

Aan beide kanten van het voorvak is er een aparte ruimte gemaakt om een pen in op te bergen. Snel bij de hand en hij kan niet te ver naar beneden zakken. Want daar zit een stiknaad.

De mooie pioenen in het achtervak.

En ook deze tas heeft een binnenvoering gekregen van stof uit dezelfde serie. En beide kanten hebben Mesh vakken.

Een detail foto van het achtervak, helaas krijg ik de kleuren niet goed op de foto. Hier lijkt de stof blauw maar is in feite groen, net zoals op de vorige foto's. Maar ik vond dit wel een mooi plaatje.

Aan weerskanten van de rits loopt het patroon ook mooi door.
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik zou het leuk vinden als je een reactie schrijft.