dinsdag 19 april 2022

Een map gemaakt.

 Manlief vroeg aan mij of ik voor hem een map of hoes wilde maken, voor zijn papieren en schrijfmap e.d.
Hij reist vaak kleine tripjes zodat hij alleen handbagage meeneemt in het vliegtuig. 
De map is dan snel uit de rugtas te halen, zodat hij dan alles bij de hand heeft om te werken.
En omdat mijn lief mijn grote sponsor is, deed ik dit natuurlijk graag met alle liefde voor hem.
Het is geen bestaand patroon, de grote van de map is aangepast aan de mappen die hierin mee moeten en aan de grote van de rugtas. 

De map heeft aan de bovenkant een hengsel zitten,  zodat deze zo uit de rugtas is te halen. 
Hij past namelijk alleen in de lengte in zijn rugtas. Aan deze buitenkant zit een vak wat sluit met klittenband.

De andere kant heeft een Meshvak wat in twee gedeeltes is genaaid.

De binnenkant heeft twee vakken, een vak van folie, wat gesloten wordt door klittenband en een vak met een rits. Hierop is breed elastiek gezet, in verschillende breedtes doorgestikt voor pennen enz.
De rits rondom heeft twee schuivers zodat hij gemakkelijk open en dicht te maken is.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik zou het leuk vinden als je een reactie schrijft.