woensdag 4 oktober 2017

Hexagonnetjes.


Deze restjes stof lagen al een tijd in de kast. En ja, wat moet je met al die kleine lapjes? Hexagonnetjes maken met de maat van 1 inch gesneden met de ScanNCut. Dit gaat een stuk gemakkelijker en sneller dan met de hand. Handig is dat je meteen de naadtoeslag kan tekenen. 
Het werken met de kartonnetjes en met lijm werkt voor mij niet handig. 
Een handwerkje voor 's avonds om ze aan elkaar te zetten. 
Na zo'n 3000 hexagonnetjes gesneden te hebben dacht ik dat ik al aardig wat bij elkaar had.
Maar in dit blok zitten er al 100. Maar ik heb nog wat restjes wat ik nog kan vesnijden. 
Eerst maar even zien hoever ik kom met de 30 blokken die ik hiervan kan maken.

 Zo in het doosje lijken het er niet zoveel. Maar het zijn er toch ruim 3000.
 Het blok is 10 x 10 inch groot.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik zou het leuk vinden als je een reactie schrijft.