woensdag 29 maart 2017

Roosjes Log Cabin Quilt.

Met de blokken voor deze Log Cabin was ik eind verleden jaar al mee begonnen. De 60 blokken waren snel klaar. En toen verdwenen ze in een la. Dit is een Log Cabin wat met de naaimachine is gemaakt, na een wat ingewikkelder quilt heb ik wel eens zin in wat eenvoudigs. 
Omdat een Log Cabin snel gemaakt is en ik het een leuk patroon blijf vinden om te maken pak ik dit tussen andere projecten door weer even op. Het leuke hiervan is dat je door de blokken even anders te leggen heel veel verschillende patronen kan maken. Maar voordat ik aan weer wat nieuws begin heb ik eerst besloten om deze af te maken. 
Vandaag de blokken aan elkaar gezet. De top is nu klaar. Nu nog even een lastig werkje, het dubbelen van de quilt. En dan kan deze doorgestikt worden.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik zou het leuk vinden als je een reactie schrijft.