woensdag 22 februari 2023

Trapunto Star Quilt

 De logeerkamer krijgt een nieuw jasje, in de vorm van nieuwe gordijnen en een nieuwe quilt.
Dit keer in blauwe tinten, het is weer eens wat anders.
Het patroon is van Sweet Pea en de stoffen komen uit de serie Blue Escape van Edyta Sitar.
Een leuk en geen moeilijk patroon om te maken.
De quilt is 1.40 x 2.10 meter groot geworden.

De quilt voor de logeerkamer is klaar, nu de gordijnen nog.

Voor het totaal plaatje de quilt even op het grote bed gelegd.

Sterren in verschillende tinten blauwe stof.

Mooi in zijn eenvoud.

Het leuke quiltpatroon.

Voor de afwerking heb ik gekozen voor een flanged binding, deze heb ik wat breder gemaakt dan gebruikelijk is. 
Ik vond dit net even wat breder blauw randje mooi afsteken bij de rest van de quilt.
En voor de achterkant heb ik een minky fleece gekozen in het donkerblauw.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik zou het leuk vinden als je een reactie schrijft.