woensdag 20 maart 2019

Tuin Quilt.

Binnenkort wordt onze tuin uitgebreid met een leuk tuinhuis met een overkapping. En daaronder kan dan een heerlijke loungeset staan. Die moet nog wel uitgezocht worden, maar dat mag mijn lief doen want deze moet niet alleen lekker zitten maar natuurlijk ook geweldig liggen. 
In het voorjaar of zomer kunnen de avonden nog wel eens fris zijn. 
Daarvoor een vrolijke tuin quilt gemaakt, lekker behaaglijk om op de wat frisse avonden hierin lekker weg te kruipen.
Ik heb nog wat stof over en daar ga ik nog kussenhoezen voor maken.
Maar eerst weer verder met het maken van blokken voor de 365 Challenge Quilt.

 De maat is 2.05 x 1.65 geworden.

 Deze stoffen passen echt in de tuin.

 Voor de achterkant had ik nog een roze lap minky fleece liggen en deze was net breed genoeg.
Lekker warm en zacht.

Deze blokken zijn snel en eenvoudig te maken, ik heb deze patronen al eerder gebruikt. 




 En natuurlijke een lekkere puffige batting gebruikt.






2 opmerkingen:

Ik zou het leuk vinden als je een reactie schrijft.