woensdag 26 juli 2017

Voor de winter.

Al een tijd stond een winterquilt op mijn verlanglijstje. Eentje die je lekker om je heen kan slaan op koude winteravonden. Het huis heeft een zeer goede verwarming, maar soms is het gewoon lekker in een quilt weg te kruipen als je op de bank zit. 
Op een bank ligt de puff quilt die ik verleden jaar maakte. Maar die wordt meestal door manlief in gebruik genomen. Nu moest er voor mij ook maar een leuke en warme quilt komen. 
Er zijn heel veel mooie patronen voor een kerst quilt. Maar de kerstperiode duurt maar een paar weken en dat is vrij kort dat je dan een kerstquilt gebruikt.
En nu vond ik deze leuke stoffen. Het is flanelstof en daar heb ik nog niet eerder mee gewerkt. 
Flanel is heerlijk zacht en warm en prettig om mee te werken.
Het duurt nog wel even voordat de winter komt. Maar toch alvast maar 2 blokken gemaakt met een lekkere dikke batting. 

De vrolijke sneeuwmannen stof is van Henry Glass fabrics.







Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik zou het leuk vinden als je een reactie schrijft.