dinsdag 20 oktober 2015

Quiltjes voor de ladekastjes.

 Om de bovenkant van de kastjes te beschermen had ik hierop een anti-slipmat geplaatst. Maar ik vond dat niet er leuk uitzien. Had nog voldoende restjes stof om daar twee mini quiltjes van te maken.
Het was even uitzoeken om de juiste maat blokken te maken, zodat het goed op de kastjes past.
In het quiltpatroon zitten naaiaccessoires verstopt.
En ja, soms gaat niet alles meteen goed. Bij het maken van het eerste blok viel de fout die ik gemaakt had gelukkig op tijd op. De blokmaat klopte maar bij het maken van het blok in de software was ik vergeten de applicatie hierop te kantelen. Heb het blok afgemaakt en daar maar een mug rug van gemaakt.


 Een vingerhoed, naald en draad, naaimachine en een schaartje.



En van het foute blok wat maar een mug rug werd.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik zou het leuk vinden als je een reactie schrijft.