dinsdag 3 februari 2015

Applique Quilt

Gisteren kwam de quilt klaar. Het was nog even puzzelen met de bies die ik erom heen wilde zetten.
Kwam van de blauwe stof die ik voor de biezen tussen de blokken had gezet tekort om een bredere bies om de quilt te zetten.  En de andere blauwe stof paste er niet goed bij. 
Voor de achterkant heb ik lapjes gebruikt die ik van de top overhield. Er was net voldoende om daar de achterkant van te maken.
Hij is 2.40 x 1.75 meter geworden.









De stof is van de serie 'Subtle Skies' van Marcus Fabrics.



3 opmerkingen:

  1. Weer zo mooi!!! Is deze voor jezelf of voor iemand in opdracht? Ik neem aan dat je ze niet allemaal zelf houd ;) Echt prachtig kunstwerk!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dank je wel voor het compliment. Deze heb ik gemaakt gewoon omdat ik het mooi vond. En de quilts kunnen verkocht worden als er een liefhebber voor komt. Maar daar maak ik ze niet speciaal voor.
    Ik maak wel eens wat in opdracht, maar dan wil ik het zelf ook mooi vinden. Weken werken aan iets wat je niet mooi vindt is natuurlijk niet echt leuk om te doen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Daar heb je helemaal gelijk in ;) En als je er heel veel hebt maak je gewoon een webwinkeltje of je bied ze hier te koop aan op je blog. Ik ben in ieder geval echt een bewonderaar hoe mooi je ze maakt! :)

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een reactie schrijft.