vrijdag 21 oktober 2022

 Luierenmand voor kraamcadeautje of voor een babyshower.

De kast met kraamcadeautjes was aardig leeg aan het raken. Dit patroon vond ik ook leuk om er een luiermand van te maken. De stoffen zijn van Bunny Hill Designs. 
Het patroon is Catch All Caddy 2.0 van byAnnie.
Deze maakte ik al eerder als naaimand.
Bij de babymand heb ik de hengels anders gemaakt en de hardware hiervoor weggelaten.
Ik vond dit te "zwaar" staan bij deze stof.
De stof heb ik ook nog in het blauw, daarvan ook nog maar eentje maken.
De mand is 35 cm. breed x 18 cm. hoog en 15 cm. diep geworden.




De mand heeft vijf vakken aan de binnenkant en een losliggende sloop voor een harde plaat zodat de bodem stevig is en niet kan doorzakken.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik zou het leuk vinden als je een reactie schrijft.