vrijdag 21 oktober 2022

 Bowl Me Over.

Zo heet dit model tas, het patroon had ik al even maar kwam er nog niet aan toe om deze te maken.Voor de stoffen heb ik weer uit de serie Linework gebruikt van tula Pink, dit is wel een van mijn favoriete stoffen. 
Het model lijkt veel op de Ultimate Travel Bag, maar hij is toch even anders en kleiner.
Dit patroon van byAnnie is eenvoudig te maken, hij lijkt moeilijk maar is het absoluut niet.
De tas is 27 cm. hoog x 33 cm. breed en bij de bodem 13 cm. diep.
 
De voorkant van de tas heeft een vak dat met een flap met magneetsluiting wordt gesloten.
 Met een zacht schoudersteuntje in de schouderriem.
 
De achterkant heeft een vak met ritssluiting.


 
Het voorvak met de flapsluiting.

Het was even een puzzelen om de stof aan beide kanten van de rits mooi gelijk te laten lopen.

Aan een binnenzijde van de tas, drie vakken gemaakt van stof met elastiek aan de bovenkant afgewerkt.

En een groot vak met rits gemaakt van Mesh stof. Dit rekt mee zodat je er heel wat in kwijt kunt.

De binnenkant afgewerkt met zebra's uit dezelfde stoffenserie.

 
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik zou het leuk vinden als je een reactie schrijft.