dinsdag 19 april 2022

Bosom Buddy byAnnie.

 Ook dit is een patroon van byAnnie. Het is een soort van kussen wat je over je veiligheidsgordel kan plaatsen. Het kan heel comfortabel zijn bij mensen die geopereerd zijn of nog in behandeling zijn aan borstkanker. Of natuurlijk andere behandelingen wat effect heeft op borst en buik gedeelte.

Door het ontwerp komt er niet direkt druk van de autogordel op de borst of buikstreek. De druk wordt goed verdeeld.Het kan zowel op de schouder of schootgedeelte van de gordel gemakkelijk worden bevestigd. De Bosom Buddy heeft een heerlijke zachte vulling van verschillende lagen foam.
Door het klittenband is hij gemakkelijk te verwisselen van zowel aan de bestuurderskant als aan de passagierskant.
Ook is hij heel comfortabel voor als je niet te groot bent en de riem schuurt in je nek, of als je een wat grotere boezem heeft en de gordel hierdoor niet prettig zit.

Zelf heb ik hem getest en hij zat gewoon lekker, een aantal dames uit mijn gemeente testen hem nu uit om te ondervinden of hij werkelijk zo prettig en aangenaam zit als je iets met de borst of buikstreek hebt.
Graag wil ik van deze dames feedback krijgen van wat er nog eventueel aan verbeterd kan worden.
Voor eventuele belangstellende wil ik deze Bosom Buddy maken tegen de kostprijs van de materialen.
Ik hoef hier niets aan te verdienen, ik hoop dat ik mensen hiermee kan helpen.

Het patroon heb ik wel aan de bovenkant zo aangepast dat de hoeken niet tegen je keel of kin drukken. Ik heb het meer afgerond. 
En een voordeel is dat hij wasbaar is in de wasmachine en hij kan in de wasdroger.
De Bosom Buddy is 36 cm. hoog en 17 cm. breed. Maar de maat is natuurlijk aan te passen.

Een aantal gemaakt met verschillende stoffen. Op aanvraag kan de Bosom Buddy natuurlijk naar alle wensen worden aangepast.

De voorkant.

Een gedeelte is nu geopend. Door het klittenband blijft hij stevig om de riem zitten.

Nu is hij helemaal open, je legt de autogordel erin, vouwt hem dicht en dat is het.

De achterkant heeft geen naden en is helemaal glad.

De passagierskant. 

En de bestuurderskant. Op deze foto is te zien dat het rechte ontwerp aan de bovenkant je hals kan irriteren. Door het afgeronde ontwerp is dit niet meer aan de orde. Als de Buddy over het buikgedeelte van de riem wordt geplaatst, kan hij natuurlijk wel recht worden gemaakt.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik zou het leuk vinden als je een reactie schrijft.